Klantenservice

Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. Wij werken daarom voortdurend aan onze service om deze waar mogelijk verder te verbeteren. Om voor u het winkelen zo eenvoudig, goedkoop en snel te houden.

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur


Klachten
Klachten nemen wij uiterst serieus. Klachten kunnen via de onderstaande contactgegevens ingediend worden of maak gebruik van het formulier op deze pagina aan de rechterzijde. Klachten nemen wij direct in behandeling en u ontvangt bericht zodra wij uw klacht in behandeling nemen. 

Schrijven kan naar: 
Airsoft-Legends
Hoofdweg 384
2908 LC 
Capelle aan den IJssel

Mailen kan naar: [email protected]
Telefonisch zijn wij bereikbaar op: 0031 (0) 10 - 307 6135 
(Van dinsdag t/m zaterdag  tussen 11:00 en 18:00 uur).

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr

Mochten wij telefonisch niet bereikbaar zijn gaarne een e-mail te sturen naar bovenstaand adres zodat wij alsnog contact met u op kunnen nemen.


Voor verdere vragen of ideeën kunt u ons altijd een e-mail sturen!

Neem contact op

FAQ

1. Openingstijden Walk-In Store
1.1. Verzorgen jullie ook up/downgrades of onderhoud aan replica's?

Nee, hiervoor dient degene die het onderhoud pleegt en/of de up- of downgrade uitvoert gecertificeerd voor te zijn.
Deze certificering houd voor een winkel in dat deze de opleiding Wapen en Munitie moet volgen en de hierbij behorende diploma's moet behalen. (Wapenleer en Vakdiploma).

1.2. Kan ik ook kleding komen passen?

Uiteraard is het ook mogelijk in onze Walk-in Store kleding te passen of bepaalde artikelen te bekijken of uit te proberen.

1.3. Kan ik ook een FPS meting laten doen?

Ja hoor dit is geen enkel probleem. 

We hebben een FPS meter staan en kan je met je replica gewoon een FPS meting bij ons laten doen. 
Meldt dit wel even van te voren aan en zorg er ten alle tijden voor dat je replica opgeborgen is in een koffer of tas.

1.4. Is er gratis parkeren voor de deur?

Ja zeker :)

Voor ons pand hebben we diverse parkeerplaatsen waar je gratis kan parkeren en ook een + punt.... de McDonalds zit zowat om de hoek.

1.5. Kan ik in jullie Walk-In Store pinnen of contant betalen?

Ja hoor zowel pinnen als contanten als creditcards worden bij ons geaccepteerd.

1.6. Hebben jullie een walk-in store?

YES die hebben we!

Deze is gevestigd in Capelle aan den IJssel aan de Hoofdweg 384 op postcode 2908LC.
We zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag van 11:00 tot 18:00 met uitzondering van Donderdag en Vrijdag, dan zijn we beide dagen geopend tot 20:00 uur, op zaterdag tot 17:00 uur.

 

2. Kortingen
2.1. Wanneer hebben jullie weer een kortingsactie?

Stiekem hebben we eigenlijk altijd wel een kortingsactie. Nadat je een aankoop hebt gedaan in onze webshop, krijg je na een aantal dagen een e-mail met daarin de mogelijkheid om je aangekochte product te reviewen.
Wij stellen het uitermate op prijs wanneer je een review plaatst, omdat dit ook je collega airsofter helpt een beslissing te maken in het betreffende product.

Omdat wij het zeer belangrijk vinden en waarderen dat je je aangekocht product voorziet van een review, krijg je hiervoor een kortingscode die 10% korting geeft op je volgende aankoop.

Overige kortingsacties worden via onze Facebook pagina of Instagram account bekend gemaakt. Volg ons om hiervan op de hoogte gehouden te worden.

2.2. Kan ik korting krijgen op een team aankoop?

Ja hoor dit is bij ons geen enkel probleem.
Afhankelijk van de grote van de aankoop zal ook de korting bepaald worden.

2.3. Doen jullie aan teamsponsoring?

Ja dit doen wij maar met mate!

Klik op onderstaande link om te zien of wij weer teams accepteren voor sponsoring. Mocht je nog geen team hebben maar er wel één zoeken, kan je via hun website of Facebookpagina contact met ze opnemen om lid te worden.

https://www.airsoft-legends.nl/nl/service/teams-die-wij-sponsoren/

3. Betaalmethoden
3.1. Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dit bieden wij aan via Billink.

3.2. Kan ik betalen met een Creditcard?

Ja hoor dit kan want wij accepteren ook creditcard betalingen. deze hoeven niet meer perse gekoppeld te zijn via PayPal. 

4. Bestellingen
4.1. Ik ben wat vergeten toe te voegen aan mijn bestelling, kan dit nog?

Ja hoor dit is geen enkel probleem.
Gooi het artikelen die je vergeten bent in je winkelmandje en loop verder gewoon het bestelproces door zoals je dit gewend bent.

Op een gegeven moment krijg je de optie om je verzendmethode te selecteren, kies hier voor: " Toevoegen aan al lopende bestelling".
Als je dit doet worden er geen extra verzendkosten berekend op het toevoegen van dit artikel.

4.2. Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Dit hangt een beetje af van wat er besteld is en of de artikelen ook op voorraad waren.

- Waren alle artikelen op voorraad, dan doen we ons uiterste best om je bestelling binnen 24 uur na bestellen te verzenden.

- Als je artikelen besteld hebt die op voorraad waren, maar er ook artikelen bij zitten die niet op voorraad waren, gaan we deze direct voor je bestellen. We wachten dan met verzenden tot we je bestelling compleet hebben en deze word dan in 1x compleet opgestuurd naar je.

- Bovenstaand geldt ook als je de optie "Toevoegen aan al lopende bestelling" hebt gekozen maar het betreffende artikel door ons besteld moet worden bij de leverancier. Ook dan versturen we pas wanneer we alles compleet hebben.

Voor het gemak kan je op onze website zien hoeveel wij van een bepaalde artikel op voorraad hebben. 
besteld je meer dan wij op voorraad hebben, komt je bestelling automatisch in de wacht te staan tot wij het betreffende artikel geleverd hebben gekregen van onze leverancier.
Mocht het betreffende artikel ook uitverkocht zijn bij onze leverancier nemen we even contact met je op voor verder overleg.

4.3. Toen ik bestelde was het artikel op voorraad maar nu blijkt deze niet voorradig te zijn, hoe kan dit?

Vooral bij kleding kan het voorkomen dat de site in eerste oogopslag aangeeft dat het artikel op voorraad is. Maar het kan altijd voorkomen dat een andere maat of kleur van het zelfde artikel dit niet is.

Dit word wel eens over het hoofd gezien tijdens het doen van een aankoop wat uiteindelijk resulteert in een vertraagde levering.

Wanneer je uit het dropdown menu een maat of kleur selecteert, let dan altijd even op de voorraad status of deze aangeeft dat de gewenste maat of kleur ook voorradig is.