Klantenservice

Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. Wij werken daarom voortdurend aan onze service om deze waar mogelijk verder te verbeteren. Om voor u het winkelen zo eenvoudig, goedkoop en snel te houden.

Klachten
Klachten nemen wij uiterst serieus. Klachten kunnen via de onderstaande contactgegevens ingediend worden of maak gebruik van het formulier op deze pagina aan de rechterzijde. Klachten nemen wij direct in behandeling en u ontvangt bericht zodra wij uw klacht in behandeling nemen. 

Schrijven kan naar: 
Airsoft-Legends
Hoofdweg 384
2908 LC 
Capelle aan den IJssel

Mailen kan naar: info@airsoft-legends.nl
Telefonisch zijn wij bereikbaar op: 0031 (0) 10 - 307 6135 
(Van maandag t/m zaterdag  tussen 11:00 en 18:00 uur).

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@airsoft-legends.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mochten wij telefonisch niet bereikbaar zijn gaarne een e-mail te sturen naar bovenstaand adres zodat wij alsnog contact met u op kunnen nemen.


Voor verdere vragen of ideeën kunt u ons altijd een e-mail sturen!

Neem contact op

FAQ

1. Openingstijden & Showroom
1.1. Verzorgen jullie ook up/downgrades of onderhoud aan replica's?

Nee.

Dit doen wij niet i.v.m. dat wij hier nog niet voldoende tijd voor hebben (fulltime baan naast de shop) en er de nodige papieren niet voor hebben.

1.2. Kan ik ook kleding komen passen?

Uiteraard is het ook mogelijk in onze showroom om kleding te passen of bepaalde artikelen te bekijken of uit te proberen.

1.3. Kan ik ook een FPS meting laten doen?

Ja hoor dit is geen enkel probleem. 

We hebben een FPS meter staan en kan je met je replica gewoon een FPS meting bij ons laten doen. We doen dit gewoon in onze showroom dus zelf kan je meekijken naar de resultaten.

Meldt dit wel even van te voren aan en zorg er ten alle tijden voor dat je replica opgeborgen is in een koffer of tas.

1.4. Is er gratis parkeren voor de deur?

Ja hoor :)

Voor ons pand hebben we een zeer ruim parkeerterrein waar je gewoon gratis kan parkeren en ook een + punt.... de McDonalds zit zowat om de hoek.

1.5. Kan ik in de showroom pinnen of contant betalen?

Ja hoor zowel pinnen als contanten zijn bij ons geen enkel probleem. LET OP, creditcards worden niet in de showroom geaccepteerd!

Creditcard betalingen kunnen wel via de webshop gedaan worden echter alleen via PayPal.

1.6. Wanneer zijn jullie open?

Onze openingstijden wisselen per week i.v.m. dat we nog een fulltime baan hebben naast de shop. Iedere maandagochtend zijn de openingstijden aangepast op zowel onze website, Google en Facebook.

Het is ook mogelijk een afspraak te maken buiten onze openingstijden, neem hierover even contact met ons op bij voorkeur via e-mail. Uiteraard ondanks dat er een afspraak word gemaakt zijn er bij ons nooit verplichtingen! 

1.7. Hebben jullie een walk-in store?

Nee helaas hebben wij nog geen walk-in store, wel hebben we een showroom welke bezocht kan worden.

Op doordeweekse dagen moet er wel even een afspraak gemaakt worden om naar onze showroom te komen, bekijk hiervoor onze openingstijden. Het is ook mogelijk buiten openingstijden af te spreken maar dan gelieve even een e-mail naar ons toe te sturen.

Als de openingstijden aangeven dat we op vrijdagavond (koopavond) of op zaterdagmiddag open zijn, hoeft er geen afspraak gemaakt te worden, je kan dan gewoon langskomen.

2. Kortingen
2.1. Wanneer hebben jullie weer een kortingsactie?

Stiekem hebben we eigenlijk altijd wel een kortingsactie. Nadat je een aankoop hebt gedaan in onze webshop, krijg je na een aantal dagen een e-mail met daarin de mogelijkheid om je aangekochte product te reviewen.
Wij stellen het uitermate op prijs wanneer je een review plaatst, omdat dit ook je collega airsofter helpt een beslissing te maken in het betreffende product.

Omdat wij het zeer belangrijk vinden en waarderen dat je je aangekocht product voorziet van een review, krijg je hiervoor een kortingscode die 10% korting geeft op je volgende aankoop.

Overige kortingsacties worden via onze Facebook pagina of Instagram account bekend gemaakt. Volg ons om hiervan op de hoogte gehouden te worden.

2.2. Kan ik korting krijgen op een team aankoop?

Ja hoor dit is bij ons geen enkel probleem.
Afhankelijk van de grote van de aankoop zal ook de korting bepaald worden.

2.3. Doen jullie aan teamsponsoring?

Ja dit doen wij maar met mate!

Klik op onderstaande link om te zien of wij weer teams accepteren voor sponsoring. Mocht je nog geen team hebben maar er wel één zoeken, kan je via hun website of Facebookpagina contact met ze opnemen om lid te worden.

https://www.airsoft-legends.nl/nl/service/teams-die-wij-sponsoren/

3. Betaalmethoden
3.1. Kan ik ook achteraf betalen?

Ja dit bieden wij via Billink.
Het komt er dan op neer dat je je aankoop doet op afbetaling.

Verder hebben we de optie "verzenden onder rembours" waarmee je je betaling verricht aan de postbode op moment van aflevering. 
Het verzenden onder Rembours is helaas wel duurder dan de standaard verzend opties.

3.2. Kan ik betalen met een Creditcard?

Ja hoor dit kan want wij accepteren ook creditcard betalingen. deze hoeven niet meer perse gekoppeld te zijn via PayPal. 

LET OP! 
Wij accepteren geen creditcards in de showroom!

4. Bestellingen
4.1. Ik ben wat vergeten toe te voegen aan mijn bestelling, kan dit nog?

Ja hoor dit is geen enkel probleem.
Gooi het artikelen die je vergeten bent in je winkelmandje en loop verder gewoon het bestelproces door zoals je dit gewend bent.

op een gegeven moment krijg je de optie om je verzendmethode te selecteren, kies hier voor: " Toevoegen aan al lopende bestelling".
Als je dit doet worden er geen extra verzendkosten berekend op het toevoegen van dit artikel.

4.2. Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?

Dit hangt een beetje af van wat er besteld is en of de artikelen ook op voorraad waren.

- Waren alle artikelen op voorraad, dan doen we ons uiterste best om je bestelling binnen 24 uur na bestellen te verzenden.

- Als je artikelen besteld hebt die op voorraad waren, maar er ook artikelen bij zitten die niet op voorraad waren, gaan we deze direct voor je bestellen. We wachten dan met verzenden tot we je bestelling compleet hebben en deze word dan in 1x compleet opgestuurd naar je.

- Bovenstaand geldt ook als je de optie "Toevoegen aan al lopende bestelling" hebt gekozen maar het betreffende artikel door ons besteld moet worden bij de leverancier. Ook dan versturen we pas wanneer we alles compleet hebben.

4.3. Toen ik bestelde was het artikel op voorraad maar nu blijkt deze niet voorradig te zijn, hoe kan dit?

Vooral bij kleding kan het voorkomen dat de site in eerste oogopslag aangeeft dat het artikel op voorraad is. Maar het kan altijd voorkomen dat een andere maat of kleur van het zelfde artikel dit niet is.

Dit word wel eens over het hoofd gezien tijdens het doen van een aankoop wat uiteindelijk resulteert in een vertraagde levering.

Wanneer je uit het dropdown menu een maat of kleur selecteert, let dan altijd even op de voorraad status of deze aangeeft dat de gewenste maat of kleur ook voorradig is.